teisipäev, 15. detsember 2015

ADVENDIAJA ALGUS. ETENDUS VÕSA-KARLA JÕULUTEMP




Sel aastal sai esimese advendiküünla süüdata juba novembri lõpus :)
Jõuluootusaja algus on ka meie lasteaias eriline - seda tähistame alati ühiselt saalis jõulutule süütamisega. Taaskord tegime advendiaja alguse veelgi erilisemaks - ka sel aastal õppisid õpetajad selgeks näidendi, et anda piletite müügist saadav tulu heategevuseks. Nagu ka eelmisel aastal, läheb ka seekord piletite müügist saadud tulu "Märka ja aita" heategevusprogrammi toetuseks.




Sel aastal esitusele tulnud heategevuslik näidend "Võsa-Karla jõuluvemp" rääkis metsloomade jõuluootusest ja jõuludeks valmistumisest.

...Nimelt olid Jänes Jass ja Karu-Jürka otsustanud Jõuluvana abistamise selle aasta jõulude ajal enda kanda võtta...
Jänes Jass pidi aga kingikotti valvates nii Karu-Jürkat talveunest üles virgutama kui ka kingilõhna peale kohale tulnud huntidega "maid jagama". Vahepeal õnnestuski huntide pealikul Võsa-Karlal kingikott enda valdusesse saada, aga kavaluse ning Karu-Jürka ja teiste jäneste abiga õnnestus Jänes Jassil kingikott tagasi saada. Et jõuluaeg on headuse ja andeksandmise aeg, siis lubasid hundid edaspidi kurja enam mitte teha ja nii said nemadki koos kõigi loomadega Jõuluvana saabumist ootama jääda:)



Lepistiku näitetrupp enne etenduse algust... lava taga:)

Lumine mets... ja kaunilt tantsivad lumehelbed :)












Jänesepere :)












Hundid :)












Jõuluvana abilised - Jänes Jass ja talveunine Karu Jürka...





Huntide pealik Võsa-Karla tundis kingituste lõhna...
...ning soovis samuti osa saada...
Kingikoti röövimine...

Kuidas kingikott Võsa-Karlalt tagasi saada?

Appi tuli jänkupere...





Õnneks Võsa-Karla läks jänkude kavaluse "õnge" ja pages metsa...
...ning kingikott saadi hundi urust kätte:)























                                  Jänkude rühma laste muljed peale etendust:
KÄRT: Mulle meeldisid hundid. Ja jänesed. Karu meeldis, sest ta tegi nii naljakaid asju.
MIRIAM: Mulle meeldis, kui jänesed tulid. Ja see, kui hunt varastas kingi ära.
OLIVER: Minule meeldisid hundid. See, kuidas üks hunt kinki varastas.
KAAREL: Karu meeldis. Karust meeldis see, kui ta seda laulu laulis. See oli nii naljakas ja lahe.
KASPER: Mulle meeldis, et jänkud olid.
MIRTEL: Mulle meeldisid lumehelbed, Nad tantsisid nii ilusasti.
ANDERO: Mulle meeldis... hundid! Et nad varastasid jõulukoti. Üks asi veel - lumehelbed - nad tantsisid.
NORA MARIE: Mulle meeldis see, kui hundid tulid.
INES: Mulle meeldis see koht, kui karu ehmatas jänest.
MERLIINE: Mulle meeldis see, kuidas need hundid tulid - niimoodi lauldes ja naljakalt. Mulle meeldis see veel, kui hunt oli kurb ja tahtis ka kingitust saada. Siis hakkas mul temast kahju.
RASMUS: Mulle meeldis see, kui karu tantsis.
JOHANNES: Mulle meeldisid lumehelbekesed. Direktor oli ka lumehelbeke.

Kaunite lumehelbekeste abiga süütasime advendituled ning iga rühm sai tulukese oma tuppa viia:)

Jänkude tuluke...












Selle aasta esimesed soovid päkapikult ja päkapikule:)










AITÄH KÕIGILE VANEMATELE, KES TOETASID "MÄRKA JA AITA" FONDI!
KAUNIST JA RAHULIKKU JÕULUOOTUST KÕIGISSE KODUDESSE!!!