reede, 10. mai 2013

EMADEPÄEV

Emadepäevaks hakkasime valmistuma varakult:) Õppisime laule ja luuletusi ning meisterdasime kingitusi.
Iga laps kujutas emmet portreepildil... ja jutustas oma armsast emmest.



Siin on Jänkude rühma laste kaunid emmed:)












Sellised lilled meisterdasid lapsed kingituseks oma emmedele:)

KÄTTE JÕUDIS 6.MAI - PIDULIK KONTSERT EMADELE JA VANAEMADELE:)







Seekord olid peol koos päris suured - Siilipere rühma lapsed ja päris väikesed - meie, Jänkude rühma lapsed.



Siilipere lapsed paluvad väiksemad tervitustantsule:)















Kas sa tead, mis päev on täna?
 Luuletust on esitamas Siilipere rühma lapsed









Solistide esituses kõlavad laulud, mis kõlasid ka lasteaia laulupäeval.

Aitäh kõigile emadele ja vanaemadele, kelle abiga need laulud valitud ja selgeks õpitud on saanud!











Rasmuse laul räägib ühest sünnipäevapeost džunglis, kus sünnipäev on elevandipoisil...






Ilmad on ilusad, Jänkude rühma lapsed lähevad lauldes jalutama:)


















Linnukene siristab ja karumõmmgi ärkab - lapsed laulavad kevadest:)












Ralf laulab põdrast, kelle maja on metsa sees:)





















Siilipere rühma lapsed on pilli- ja laululapsed:)
Kõlab laul ja pillimäng "Timmu-tammu teile"




















Kärt laulab ühest isepäisest karust - laul "Kati karu".


Eks see isepäine karu tuleb ikka Kati juurde tagasi. Eriti, kui Kati on nii tubli, nagu väikesed Jänkude rühma lapsed...
Tublid Jänkude rühma lapsed tutvustavad end:)



MUL ON KAKS VÄIKEST KÄTT - PLIKSUKÄTT, PLAKSUKÄTT









MUL ON KAKS VÄIKEST JALGA - KEPSUJALGA, KÕPSUJALGA










...MUL ON KAKS VÄIKEST KÕRVA - KRAPSUKÕRVA, KRÕPSUKÕRVA...








...SUUR ON AINULT MINU MINA - 
KUI EI SAA, MIS TAHAN MA,
SIIS MA KOHE PAHANDAN!










Mikrofon näitas ka oma "mina" - tegi laste esinemise ajal üsna kõva raginat. 

Pealtvaatajatele ja ka esinejatele endile tegi sedasorti "sõnavõtt" päris palju nalja:)













Jänkude rühma lapsed oskavad nagu suuremad Siilidki ka ise pillimuusikat teha. Kõlab Jänkude ja Siilipere ühine pillimäng "Lainetel".






















Jänkude lapsed oskavad tantsideski kuljustega muusikat teha:)



















MÕNI KARDAB PIMEDUST JA MÕNI KARDAB HUNTI...

Kadi Leen on julge tüdruk, aga tema laul on hirmudest:)






























KIMBU KAUNEID KEVADLILLI KINGIN SULLE, EMAKE...






















Paljudes kodudes on kindlasti mõni armas neljajalgne pereliige, kes ka kõigist pidupäevadest osa saab.
Kaarel laulab laulu väikesest armsast koerast Mukist:)
























EMME, MA OSTAN SUL EHTEID TÄIS KARBI,
SIIS KUI MA SUUREMAKS SAAN.
PRAEGU MA JOONISTAN ILUSA PILDI,
VÄIKESE SALMI LOEN KA.











SIIS KUI MA KASVAN, SIIS OSTAN SUL MAJA -
MAJA, MIS PÄIKEST ON TÄIS.
PRAEGU MA OLEN SU PÄIKENE ISE,
SÜLES SUL SÄRAMAS KÄIN.









EMME, SA OOTA, MA KASVAN JU RUTTU,
NATUKE KANNATA VEEL.
NIIKAUA IKKA LAULA MIND TUTTU,
HELLALT VEEL PAI MULLE TEE.












...EMA, SINU PÄEV, KEVADEGA KÄES...
...KALLIS OLED MULLE, EMAKENE KALLIS OLED MINULE...
JÄNKUD SOOVIVAD KÕIGILE EMADELE JA VANAEMADELE 
IMEILUSAT EMADEPÄEVA!!!